בדיקה ראשונית חינם

קצת עלינו…

בדמיונם של אנשי העולם הקדמון, כוכב הלכת- ארץ, היה שטוח ושכן על שלושה פילים, אשר עמדו על צב ענק.

הפירמידה המופלאה הזו מייצגת מערכת המאופיינת על ידי אמינות וביטחון.

“שלושת החוקים”, של החברה שלנו- עקרונות עליהם מתבססת העבודה היומיומית שלנו עם חבר לקוחותינו.

בזכות חוקים אלו זכינו להצלחה בין לקוחותינו, בראש ובראשונה- זהו שימוש בטכנולוגיות החדישות והמפותחות ביותר בעולם.

שיניים עקומות,שיניים חסרות, שינוי בצבע אמייל השן,עששת, ונגעים אחרים בשיניים פסקו מלהיות לבעיה רצינית.

המומחים שלנו כבר לא שנים מעטות עובדים עם החומרים החדישים ביותר,אשר נבדקים בחדרי מעבדות ידועות בעולם רפואת השיניים והמנוסות ביותר בכך.

תודות לחומרים אלו ולמכשור המתקדם בו אנו משתמשים,מגיעים להצלחה של החזרת החיוך הלבן,היפה, הנכון,הנוצץ והבריא אליו כל אחד שואף להגיע בחייו.
סטריליות- תנאי הכרחי לעבודה במרפאותינו,הכלים המכשור וחדרי הטיפולים עוברים סטרול ועיקור העומד בתקן האיגוד הבינלאומי לרפואה, האירופאי ובארה”ב,המאפשרים להבטיח את ביטחונם של המטופלים.

אנו מעריכים את ביטחונכם בנו ומוכנים בכל יום ויום לאמת אותו מחדש, כמו כן אחד המשמעויות החשובות בעבודתנו הוא הגישה האישית לכל מטופל ומטופל.

המומחים שלנו בטוחים,שהטיפול צריך להיות אישי יסודי ומקיף.

ללא בדיקה יסודית,תשאול מלא,איסוף אנמנזה רפואית ואישית,בדיקה קלינית,בניית תוכנית טיפול אינדיבידואלית,העבודה לא יכולה להתבצע על הצורה הטובה ביותר ללא כל התנאים הנ”ל,מסכמים המומחים.

אי תחושת כאב בטיפול- יתרון נוסף במרפאותינו,אנו משתמשי בחומרי האלחוש הכי חדישים, אשר יגרמו לכם לשכוח שאתם נמצאים בכיסאו של רופא השיניים אלא בביתכם,על כורסא נוחה בביתכם.

אתם מוזמנים לפנות למרפאותינו, וגם אתם תזכו להכיר את המקצועיות הרפואית, המומחיות והאיכותיות של עבודותינו אשר נותנת לנו את האפשרות להגשים כמעט כל חלום שחלמתם…