עקירת שיניים כירורגית

עקירת שיניים כירורגית

עקירת שיניים כירורגית-האם כל הפחד כבר מאחורינו

לרוב בני האדם ללא כל תלות בגילם,מצבם הכלכלי והסטטוס החברתי אליו הם משתייכים

עקירת שיניים כירורגית -זוהי לא בדיחה כלל וכלל

למרות שכיום פעולה זו מתבצעת בצורה השמרנית ביותר תוך כדי שימוש בחומרי האילחוש החדישים והמתקדמים ביותר הקיימים בשוק העולמי של עולם הרפואה,רוב המטופלים נוטים “למשוך”את התהליך ולהביאו לידי הזנחה קשה עד לרגע בו הם מחליטים להגיע אל רופא השיניים-כך מספרים המומחים שלנו.

רק כאשר הכאב הופך להיות לבלתי נסבל המטופלים מבינים שעליהם לטפל בבעיה ולפנות לרופא שיניים המומחה בתחום כנגד הדיעה המוקדמת שנוצרה במהלך השנים בקרב בני האדם עקירת השיניים הכירורגית עצמה כתהליך איננה כואבת,בדרך כלל הכאב והסבל מגיעים לאחר ביצוע העקירה ולאחר שהאילחוש מפסיק להשפיע.

עקירת שיניים כירורגי

נפיחות מכתשית השן -זוהי אחת התופעות המוכרות לאחר עקירת שן כירוגית,לרוב סובלים המטופלים אשר עקירת השן הכירורגית שלהם הייתה קשה ומסובכת.

עקירה כירורגית קשה-נחשבת לעקירה שבה היה צורך לחלק את השן לפצלה על מנת לבצע עקירה עקב כך שהשן הייתה כלואה,לעיתים העקירה מסתבכת עקב מבנה אנטומי מעוקל של השורשים שזהו בדרך כלל המבנה של שורשי שיני הבינה

כך שבעקירות מהסוג הזה הסבירות לנפיחות של המכתשית עולה פי כמה וכמה,במקרים כאלה המומחים שלנו ממליצים לאחר העקירה להניח קרח על הלחי הנגדית לצד השן שנעקרה.

מכתשית יבשה- זוהי גם אחת התופעות הנפוצות שקורות לאחר עקירת שיניים כירורגית.

מטופלים אשר לפחות פעם אחת חוו עקירת שן כירוגית יודעים על כך שיש צורך להתייחס בקפידה רבה אל גושי הדם אשר נאגרים במקום השן שנעקרה בתוך מכתשית השן,במידה וגושי הדם נפגעים או נעקרים ממקומם,תהליך ההחלמה נפגע מאוד ובמקום כמה ימים של החלמה הוא יכול להתארך עד כמה חודשים.

לאחר העקירה הכירורגית היממות הראשונות הן הקריטיות ביותר והן יהיו הקובעות,כיצד יעבור תהליך ההחלמה בימים אלו לא מומלץ לאכול מאכלים חמים,או לשתות משקאות שורפים,לא מומלץ ללעוס על הצד הפצוע,לעשן,לצרוך אלכוהול,לצחצח את המקום עם מברשת שיניים בעלת סיבים קשיחים וכדומה.

ואז אך ורק אז,ישנה אפשרות למנוע את הסבל הכאבים והאי נעימות אשר יכולים להיווצר,אלא כך ניתן להביא להחלמה קלה ומהירה יותר

 

 

עקירה כירורגית,כאבים אחרי עקירת שן,עקירת שן בינה כלואה, עקירות שיניים ,עקירת שן כלואה