צחצוח שיניים

צחצוח שיניים

חלל הפה והשיניים – כיצד לשמור על ניקיון יסודי??

אתם מצחצחים שיניים ביסודיות, בוקר וערב,מגיעים לביקורת אצל רופא השיניים, משתמשים במשחות שיניים שהותאמו לכם על ידי רופאי השיניים, ובטח אתם חושבים שאתם עושים מספיק ומספקים לעצמכם את כל הדרוש על מנת לשמור על חלל הפה שלכם בריא ונקי מחיידקים?

לצערנו אין זה נכון, מספרים המומחים שלנו, הסיבה לכך שעל ידי כל הפעולות הרבות הללו עדיין אין ביכולתם לבצע צחצוח ולשמור על ניקיון יסודי בין השיניים, ולמרווחים בין הטוחנות השנייה והשלישית בספק שאפילו מברשת שיניים הכי מודרנית וחדשנית תוכל להגיע.

 

כתוצאה מכך מתפתחות בעיות חניכיים,אנו מטפלים בעששת, דלקות חניכיים פריודונטיטיס וכל ההשלכות שלהם.

אז מה לעשות??אתם בטח שואלים אותנו,האם לבקר לעיתים יותר תקופות אצל רופא השיניים יפתור בעיה זו??

ובכן,זוהי גם אפשרות,אך לצערנו לא לכולם יש את הזמן, והאפשרות הכלכלית כל שבוע להגיע לרופא השיניים לביקורת.

לעזרת ציבור המטופלים מגיעים ה”אריגטורים”, אשר מאפשרים לתת את אופן השמירה על ניקיון חלל הפה והשיניים בצורה יסודית להפליא.

אופן הפעולה שלהם כעיקרון הוא פשוט, אתם ממלאים כלי מיוחד שהכנתם מראש במים או בחומר אנטי בקטריאלי, והאריגטור במצב של התזה או השפרצה תחת לחץ מפזר אותם על השן.

קצת זרימת המים יכול להיות קבוע או בודד חזק או חלש, אתם אלו שתקבעו כיצד נוח לכם,מה שיחודי למכשיר זה,שהוא תודות לצורתו ומבנהו הייחודים, הוא מצליח להשיג את מטרתו העיקרית, והיא: סילוק שאריות מזון מתוק המרווחים הנמצאים בין השיניים ובמקומות אחרים שקשה להגיע אליהם(לאלה שיש קיבוע או מטופל אורתו,או לשיניים שעברו שיקום אשר מצריך היגיינה כזו),ובו זמנית מרענן את הנשימה ומסייע בניקיון חלל הפה.

היום בשוק מוצגים מכשירים של חברות ידועות כמו: ועוד רבים אחרים,כל אלו ללא קשר לרמת העוצמה שלהם,גודלם, אופן פעולתם, מתאימים בצורה מעולה לאלו הסובלים מעששת,לאלה המתלוננים על ריח רע תמידי מחלל הפה,לאלה שלא מזמן שיקמו את שיניהם על ידי כתרים,תותבות ושתלים שונים.

 

צחצוח שיניים,שיניים לבנות ושיניים צהובות,ניקוי שיניים,ניקוי אבן בשיניים