כתרי זירקוניה כתרים אסטטים

כתרי זירקוניה כתרים אסטטים

לא תמצאו את ההבדלים!
בימינו הדרישות של הציבור מהמומחים בתחומים שונים הולכות וגדלות…
אם לפני המון שנים כתרי זהב היו שיא הפופולאריות והיו בשימוש נרחב במרפאות שיניים שונות בעולם, כיום כמעט ולא נשאר זכר לשימוש בכתרים מהסוג הזה.

כתרי זרקוני נותנים לנו את האפשרות לבצע שיקום בשיניים ברמה כזו שאפילו רופאי שיניים המומחים בתחום לעיתים לא מצליחים למצוא את ההבדל האם

לפניהם שן אמיתית או כתר מלאכותי.
ההישג, והרמה של כתרי זרקוני,מקורם הוא בחומר בו מצפים את הכתר, אלו חומרי חרסינה,מהסוגים המשובחים ביותר שקיימים בימינו, אשר אופן הכנתם ושיטת הציפוי לכתר מתבצעת בתנורים מיוחדים המתאימים אך רק לשיטת העבודה הזו,ולכן, הכתר שלכם תמיד יהיה כל כך אמיתי מבריק ובוהק,שלעולם לא ישתנה צבעו והגוון שלו, לא משנה באיזה חדר תימצאו ואיזו תאורה תאיר על פניכם ועל השיניים שלכם.
גם הטכנולוגיה בה משתמשים על מנת להדביק את הכתרים היא מאוד פשוטה, בחלק ממרפאות השיניים בארץ, אצל רופאי שיניים מומחים,אשר כבר רכשו יידע נרחב ומעמיק והניסיון שלהם מוכח בשימוש בחומרים אלו, ונותנים טיפול פרותטי על ידי כתרי זרקוני, כבר בימים אלה בוחרים לבצע אפילו גשר של עד

חמישה כתרי זרקוני.
אך תחילה,יש צורך ללכת לפי הסדר, כתרי זרקוני, יקבלו מיקום בפה, אך ורק לאחר כמה ימים מהפעם הראשונה שתגיעו אל רופא השיניים המומחה.
תחילה,רופא השיניים המומחה,יבצע בצורה המקצועית ביותר הכנה של “שטח העבודה” בו ימוקם הכתר בעתיד,יחליף סתימות לקויות בשיניים אחרות,על פי הצורך יבצע חיזוק של השן על ידי מבנה או יתד,לאחר מכן בצורה השמרנית ביותר יבצע השחזה של השן,ייקח מטבע ומידות לכתר.
אנו מצליחים להגיע לצורה המקסימאלית ביותר של שימור חומר שן בריא, כך מספרים המומחים שלנו,כל הסוד הוא בכך שעובי כתר זרקוני הוא 0.4 מ”מ, לצורך השוואה, עובי הכתרים האחרים לדוגמא כתרי חרסינה על בסיס מתכתי הוא 1.5 מ”מ.

לאחר מכן מצבעים עיבוד ע”י לייזר של המטבע, מקבלים הדמיה של הכתר שמועבר למחשב.
ולבסוף, בעזרת תוכנה שתוכננה במיוחד לכך,מתבצעת , “גזירה” של מודל הכתר,את היחידה מצפים בשכבת חרסינה מיוחדת, לאחר מכן מודדים,ומדביקים בעזרת צמנט המותאם לסוג כתרים אלו בלבד.
ועכשיו,השיניים שלכם,יכולות שוב לשמח אתכם ואת הסובבים ביופיים הטבעי.

 

כתרי זירקוניה,כתר אסטתי,כתרים בשיניים,כתרים ללא מתכת