אופנה תכשיטים

קישוטים לשיניים

יוקרה יופי וניצוץ!

עוד מימי האדם הקדמון, אנשים חיפשו דרכים שונות לייפות את עצמם.

ציורי גוף, עגילים מאוד גדולים באוזניים, תכשיטים, אשר גם קישטו אפילו שיניים וזוהי רק חלק מהרשימה…

קחשוט לשיניים

מה שמפליא זה שהיום באופן כללי לא הרבה השתנה בנושא, כמו בעבר גם היום, אנשים רוכשים ידע מתוכניות אופנה שונות בטלוויזיה, תצוגות אופנה, עיתונות, דמיון פרוע,חדשות וכל מקור אופנה אפשרי, ועושים הכול בכדי להיראות טוב יותר, אופנתי יותר, מודרני יותר וכמובן יפה יותר ואם אפשר גם לגרור את תשומת ליבם של הסובבים.

אי לכך, תכשיטים לשיניים יותר נכון לקרוא להם- סקייסים, בכל שנה ושנה הופכים ליותר פופולאריים, כדוגמא לתכשיט סקייס- פיסת זהב ועליה אבן חן יקרה,דגמי יהלום,זרקוני או כל אבן חן אחרת שיוצרה בצורה מלאכותית.

שיטת חיבור הסקייס לשן מאוד פשוטה- אורך הזמן של שיטה זו הוא עד 10 דקות מזמנכם.

למרות זאת, לדברי רופאי השיניים המומחים שלנו, פעולה זו דורשת ערנות רבה יצירתיות ומקצועיות .

הרי בסופו של דבר הם מדגישים ואומרים,הרי תכשיט נוצץ, יפה, אורגינאלי ושאינו מסוכן לגופינו,

יכול להיות רק תכשיט אשר יוצר תוך כדי הקפדה על הדרישות, המרכיבים, בתנאי מעבדה מיוחדים,מחומר היפו אלרגי, בעזרת הטכנולוגיות המפותחות והחדישות ביותר בימינו!

הסקייסים מודבקים על השיניים בעזרת ג’לי ונוזלים מיוחדים המאושרים על ידי משרד הבריאות, ובאים לידי שימוש אך ורק בתחום רפואת השיניים, אצ’ינג בונדינג ואדהזיב,זוהי שיטה בה משתמשים בחומר צריבה לשן-לדוגמא חומצה פוספורית, חומר מקשר ודבק.כל החומרים הללו מוקשים על ידי אור(מנורה),בשמירה והקפדה על הוראות השימוש וסדר הפעולות לא ניתן לגרום נזק לזגוגית(אמייל) השן.

השימוש בסקייסים, מספרים המומחים שלנו, מומלצים למטופלים אשר יש להם פגיעה בזגוגית השן,כלומר, הסקייס יכול לכסות בצורה מאוד טובה, את המקום הפגום בזגוגית(כמו כתם למשל).

בכל יום יותר ויותר אנשים, פונים למרפאות שיניים בכדי לקשט את שיניהם בתכשיט כזה או אחר.

סיבות הפופולאריות של הסקייסים הן רבות: נוחות, זמן הרכבת על השן קצר, התכשיט נבחר על פי דרישות הצרכן, המחיר משתנה על פי אבן החן.

הסקייסים אינם פוגעים בהיגיינה האוראלית בזמן הצחצוח גם המקום אליו מודבק הסקייס מתנקה בקלות,איננו גורם להצטברות חיידקים במקום וניתן להסירם בקלות בכל עת, רק יש צורך להגיע אל רופא השיניים כי רק מוסמך לבצע זאת