טיפול בלייזר

לייזר הקסם!לייזר ברפואת שיניים

טיפול בלייזר-זוהי שיטה,אשר כיום באה לידי שימוש במרפאות השיניים הגדולות ברחבי הארץ,אך אין זה מפתיע כלל מציינים המומחים שלנו.

במרפאות גדולות ומרכזיות במדינות ברחבי ארצות הברית ואירופה משתמשים במכשירים לטיפול בשיטת הלייזר אשר מיוצרים בישראל,רק מכשור מהסוג הזה יכול לספק תוצאות מרהיבות.

לייזר הכסום….

שיטות הטיפול בלייזר כיום מיוצגות כשיטת טיפול נפרדת כמו כן הן בן באות לידי שימוש כחלק מטיפול יותר מקיף,הכול תלוי בבעיה הקלינית שעומדת בפני הרופא המומחה המטפל.

אז מה כל-כך טוב בלייזר הזה?מתי משתמשים בו לטיפולי שיניים?בטח את שואלים את עצמכם,אנחנו ננסה לתת לכם את כל התשובות לכל השאלות העולות במחשבותיכם!

לייזר,בראש ובראשונה,ידוע בשמו הטוב למומחים רבים בעולם הודות ליכולתו הייחודית אך רק לו,המאפשרת לנו לתת ולזרז תהליכי החלמה ושיקום מהירים יותר, טיפול בלייזר מזרז תהליכי סינתזה (ייצור) חלבונים וחומצות גרעין,הבשלה של רקמות חיבור מתרחשת הרבה יותר מהר הודות ללייזר,תהליך שניתן לזרז אך ורק על ידי שימוש בלייזר.

משמעותו מאוד רבה למטופלים אשר לאחרונה עברו טיפול כירורגי-כך מספרים המומחים שלנו.

עקירת שיניים-במיוחד כשאר מדובר בטוחנות השלישיות שהן שיני הבינה,יכולה להביא להרבה אי נוחיות למטופל,לזרז את תהליך ההחלמה בטיפול מהסוג הזה יכול אך רק טיפול בלייזר לאחר העקירה.

ללייזר תכונות אנטי דלקתיות ובעיקר מהסיבה הזו תדירות השימוש בו עולה כחלק נוסף מהטיפול המלא,הוא בא לידי שימוש נרחב במחלות כמו:ג’ינג’יביטיס(דלקת חניכיים)אבצס(מורסה), מחלת חניכיים אגרסיבית(פריודונטיטיס אגרסיבית),פריקורוניטיס וכד’.

הלייזר יכול לזרז תהליכים אימונולוגיים שגם להם חלק נרחב בהחלמה,להעלות את פונקצית הליקוציטים-תאי הדם הלבנים האחראים על מערכת החיסון בגופינו,אחת ההשפעות החיוביות והחשובות ביותר הן השימוש בטיפול לייזר במטופלים אשר עברו טיפול כירורגי…הלייזר מזרז מאוד את תהליך ההחלמה והיצירה של רקמה חדשה.

כידוע לציבור המטופלים במרפאות השיניים השונות השחזה של שיניים המיועדות לטיפול שיקומי לעיתים יכולה לגרור אחריה מצבים בהם המטופל חש חוסר נוחות זמנית, אם לשלב טיפול שיקומי עם טיפול בלייזר ניתן למנוע את המצב הנתון ואף לשפרו ולזרזו בכמה שלבים קליניים.