שיניים תותבות שלמות

 

תותבות גמישות

במשך שנים רבות תותבות שלמות, היו גורמות לאלה שהשתמשו בהן לשוק חרדה והרגשת בושה.

וזאת למרות העובדה שדווקא לשיטת שיקום זו קיימים הכי פחות קונטר אינדיקציות.

העניין הוא בכך, מספרים המומחים שלנו,שהצורות של התותבות שהיו בשימוש בשנות 1990-2000,היו מגושמות וגסות, היה קשה לקרוא להן נוחות.חלק מהמטופלים אפילו היו נוהגים לומר:”ד”ר אתה רוצה לעשות ממני מכשפה?להפוך אותי למפלצת?”, כיום היחס לשיטת שיקום זו משתנה לנגד עינינו,ההסבר לכך הוא:תותבת גמישה מחומר חדשני.

במה היתרונות של תותבות אלו אתם תוהים? ובכן, לא קשה לנחש כמובן,רק על ידי כך ששומעים את שם התותבת, הרי היא גמישה,כמו כן הן קלות ונוחות לשימוש,בנוסף, מציינים המומחים שלנו,בתותבות אלו אין שום מרכיב מתכתי, לכן אין שום קונטר אינדיקציה לשימוש בתותבות אלו.

תותבות גמישות,הן היפו אלרגניות וכמו כן למראית העין הן יפות ומעודנות.

את התותבות הגמישות אפשר להמליץ בכל סיטואציה קלינית של חוסר שיניים וכבר היום מיוצרות תותבת נשלפת שלמה, גם אם חסרה רק שן אחת אפשר לשקם זאת על ידי תותבת נשלפת.

תותבות גמישות מאוד פשוטות ונוחות לשימוש, להבדיל מהתותבות שכולנו מכירים, התותבות הגדולות העשויות מפלסטיק.

את התותבות הגמישות אין צורך להסיר לפני שינה, כעיקרון תותבות מהסוג הגמיש יש צורך להוציא רק על מנת לצחצח אותן ולנקות את חלל הפה,בגלל החומרים המרכיבים את התותבות הגמישות שאלו הם חומרים כמו שכבר ציינו קודם היפו אלרגניים,חומרים שהאדם רגיל אליהם,מסבירים המומחים שלנו, הצלחנו גם לדלג על השלב בו המטופל צריך להתרגל לתותבת החדשה, כשבדרך כלל תקופת ההתרגלות נעה בין שבועיים עד חודש ימים.

כמו כן, תותבות גמישות לא דורשות שמירה מיוחדת עליהן, פשוט יש צורך מפעם לפעם לנקות אותן בעזרת ג’ל ניקוי מיוחד.



 תותבת חלקית, שיניים תותבות,תותבת לשיניים,תותבות שלמו