הלבנה שיניים ביתית

הלבנת שיניים ביתית

כשרוצים חיוך לבן ומושלם…

על חיוך לבן כשלג חולם כל אדם ללא יוצא מן הכלל, קיימים כאלו המנסים להילחם עם הנטייה המולדת לגוון צהוב כהה בדנטין השן, אחרים רוצים “להעלים” מהשכבה החיצונית את כל סממני ההרגלים היומיומיים שלהם, וכמובן דרך ארוכה זו לחיוך האידיאלי מתחילה את דרכה בביקור אצל רופא השיניים.

אך ורק רופא שיניים העוסק בתחום זה יכול לייעץ לכוון אתכם איזו מהשיטות הקיימות כיום היא הנכונה הטובה והמקצועיות ביותר ולהתאימה בצורה אינדיבידואלית למטופל. אם שינוי הצבע בשיניי המטופל הוא לא כתוצאה ממחלה בגוף, ובד”כ זוהי לא הסיבה,והשן מתאימה להלבנה, בדרך כלל רופאי השיניים המטפלים ימליצו לכם על “הלבנת שיניים ביתית”.

חלק מהפציינטים, חושבים אך לצערנו טועים ששיטה זו היא-שימוש בחומרים מסוכנים על אחריותם בלבד!,לא ושוב פעם לא,מסבירים המומחים שלנו,כל מהלך הטיפול מתבצע תחת השגחתו הקפדנית והמקצועית של רופא השיניים המטפל,הרופא בודק ומקפיד שבשום שן לא יתקיים תהליך העששת אשר עלול לסכן ולפגוע בתהליך ההלבנה,ושתהליך ההלבנה עובר על פי תוכנית הטיפול שתוכננה ונחתמה מראש על ידי הרופא והמטופל.

ובכן, תהליך “הלבנת השיניים הביתית” מתחיל בבדיקה קלינית של השיניים בניית תוכנית טיפול, וטיפול בכל גורמי העששת ותהליכי העששת בפה,השיניים צריכות להיות בריאות ולא נגועות בשום תהליך זה או אחר,טיפול זה אמור להתבצע רק על ידי רופא מומחה, מסבירים המומחים שלנו, כי כל פספוס כל טיפול שלא תואם ולא יבוצע בצורה מקצועית,מוריד את אחוזי ההצלחה של הלבנת השיניים בצורה מאוד משמעותית…

לאחר מכן,רופא השיניים כמובן רושם את גוון השיניים שלכם בתיק הרפואי,הרופא לוקח מטבע של הלסתות,ובהמשך בעזרת המטבעים מכינים מודלים מגבס של הלסתות על מנת להכין סד אישי למטופל.

בשנים עברו במרפאות שיניים שונות בעולם היו משתמשים למטרות אלו בשעווה בלבד,כיום תודות למומחים שלנו בארץ ישראל קיימות שיטות יותר מודרניות,שיטות של עיצוב ממוחשב.

בשלב הסיום-רופא השיניים המטפל נותן הסבר מקצועי ומעמיק למטופל,המטופל מקבל מרופא השיניים סד אישי, חומרי הלבנה לשן|(הכי פופולאריים כיום <<Opalescence>> , (Ultradent>>>>) ,NuproGold>>(<<Dentsply>>) >>) והרופא מסביר כיצד יש להשתמש במוצרים.

בשיטה זו אין כל קושי לבצע בבית,ואת האיכותיות והאפקטיביות שלה היא כבר הוכיחה בתחום הלבנת השיניים מזה זמן רב.

 הלבנות שיניים בבית,הלבנת שיניים ביתית,שיניים לבנות,הלבנת טבעית