תותבות נשלפות בשיניים

תותבות נשלפות בשיניים..

על תותבות נשלפות בימינו כתוב ונאמר לא מעט,צוין כי הן אינן בעלות תכונות אסתטיות גבוהות,עם הזמן ניתן לראות שאימן עמידות לאורך זמן,גורמים להרבה אי נוחיות.

המודלים של התותבות הנשלפות המודרניות נטולות מהמגרעות הללו מספרים המומחים שלנו,אך תחילה בואו נעשה סדר בדברים: אחת הבעיות הנפוצות של המטופלים שבחרו להשתמש בתותבות מהסוג הזה היא שרוב התותבות הנשלפות מוכנות לאחר עקירת השיניים בשלבי החלה ראשוניים של החניכיים,התותבות הייתה מוכנה לשימוש בערך תוך תקופה של עד 8 שבועות לאחר העקירה, אז מה על המטופל לעשות בכל התקופה הארוכה הזאת?כיצד יצליח לחייך אל אנשים ללא שיניים?לא ברור…

תותבות גמישות בימיינו….

למרבה האושר,כיום קיים פתרון לבעיה הזו-תותבת מיידית! הייחודיות בתותבת זו נובעת מכך שתותבת זו מכינים מראש,ומוסרים אותה למטופל מיד לאחר עקירת השיניים. זאת אומרת שבכל שלבי תקופת ההחלמה,המטופל ירגיש נוח ושלם עם עצמו ללא דאגות מיותרות.

קיים רק אבל אחד-צריך בצורה קבוע לבצע התאמה של התותבת לכל אורך תהליך החלמת החניכיים. במרפאות השיניים המודרניות כיום תותבות מיידיות ותותבות נשלפות באות לידי שימוש יחד. תותבת מיידית-זהו אך ורק פתרון זמני לחוסר שיניים,בתותבת זו המטופל משתמש כל עוד התותבת הנשלפת הקבוע איננה מוכנה,ברגע שהתותבת הנשלפת הקבוע מוכנה היא מוחלפת בתותבת המיידית.

החומרים אתם משתמשים על מנת להכין את התותבות הנשלפות הפכו ליותר מתוחכמים ובלעדיים. תותבות שלמות נשלפות מוכנות מחומרי פלסטיק בהם משתמשים בתחום רפואת השיניים,אשר מעובדים בשיטות חדישות ביותר.

תודות לכל אלו, התותבות שומרות כל חיוניותן,צבען ועמידותן לאורך שנים.

השתנו כמו כן שיטות חיבור התותבות,כך מספרים המומחים שלנו,אם קודם לכן בסיס שאפשר להסתמך עליו היו ווים מתכתיים אשר כלל לא השתלבו בצורה הרמונית עם השיניים הלבנות בתותבת,כיום הם הפכו למנעולים נסתרים.

מנעולים אלו מאפשרים להפוך את החיוך למושלם!כמו כן הם מבטיחים יותר חוזק ועמידות לתותבת כולה!