כתרי חרסינה

חרסינה מאוחה למתכת… פשוט כמו שהוא… כתרי

כתרי חרסינה המאוחים למתכת-כיום זוהי שיטת השיקום הפופולארית ביותר,יש כאלה שיבואו ויגידו שכל העניין הוא רק במחיר,הרי שבמחירון מול שם הכתר הזה יופיע מחיר אטרקטיבי ונגיש מאוד.

לרוב זהו המצב האמיתי מדגישים המומחים שלנו,אך הדרך שבה עבר כתר זה על מנת לרכשו את שמו הטוב הוא על ידי תכונותיו האסתטיות העמידות אשר מתאימים באופן מוחלט איכות למחיר שלו.

 

בואו נעצור בשלב זה ונפרט:

כתר חרסינה המאוחה למתכת נבחר על ידי רופאי השיניים בישראל עקב היכולת שלו לשמור על השן אותה הוא מכסה. תותבת מסוג זה אשר מונחת על השן על פי הכללים המקובלים,כמעט לחלוטין מונעת את היווצרותם ואגירתם של חיידקים,כלומר,לשמור על רמת חיידקים מאוזנת בחלל הפה…

שנית,מספרים המומחים שלנו,יתרון נוסף שמתבקש הוא חוזקם של כתרים אלה,הודות לבסיס המתכתי בתותבת,היא יכולה לשמש את הפציינט לטווח של עד 15 שנים(הודות לשימוש בסגסוגת של זהב עם פלטינה).

אך יחד עם זאת,את כתרי החרסינה המאוחים למתכת ניתן לזהות בזכות קלילותם ונוחיותם. מטפלים אינם חשים כמעט באף סוג של אי נוחות,זמן ההתרגלות לתותבת מתקצר בכמה פעמים.

אך כמובן,היתרון החשוב של כתרי החרסינה המאוחים למתכת הוא,המראה החיצוני המושלם שלה. ניתן לשחזר כל שן,מספרים המומחים שלנו אפילו שן שכלל איננה.

רקמת החניכיים איננה נפגעת כלל,ואת השן ה”חדשה” לא כל רופא שיניים מומחים יצליח להבדיל משכנותיה ה”אמיתיות”.

ובעיקר עקב כל היתרונות המוזכרים מעלה,כתרי החרסינה המאוחים למתכת זכו לפופולאריות כה רבה. כתרים אלה מאפשרים לנו לשכוח את האי נוחות של התותבות הנשלפות ונתונים את האפשרות ליהנות מנוחות,עמידות ויופי לאורך זמן רב…